torsdag 6 november 2008

Torsdag , sjukgymnast , alfta .


Vaknade halv 6 imorse pga Älsk's väckarklocka ringde , skulle egentligen kliva upp halv 7 , men kunde inte somna om "/ .
Älsk åkte runt halv 7 så då klev jag upp , taskigt :p .
Men det var bara för Raiha vela ut & kissa morgon då :) , annars så hade jag lega längre faktiskt :p .
-
Va till sjukgymnasten idag & pratade & hon kände & klämde på mina axlar & huve..
Hon gav mig några övningar som jag ska göra i en vecka nu , får se om jag kommer ihåg att göra dom :p , men jag måste göra de om jag vill bli bra nångång "/ , hatar den här huvevärken...
Men när hon trök på ett vist ställe så vart de suddigt för ögonen :s , konstigt sånt där :o .
Men jag ska gå där en gång i veckan nu iaf tills de blir bättre :) .
-
Hamnade i Alfta efter sjukgymnasten , mke trevligt :) .
Anneli va me hit oxå & drack kaffe & pratade skit :) .
Så nu har jag , Annika & Percy ätit skit goda mackor me massa gegga på m.m , smaskens :) .
Sen blir de en långpromenad me hundarna , myyys<3
Älsk slutar runt 4 sen ska vi åka & hämta Larsan i Bollnäs , sen hem & mysa :).

Näe nu ska jag vara social me dom andra :) .

Jag älskar er Annika & Percy .

Claes du är min kärlek .

Inga kommentarer: