onsdag 5 november 2008

Onsdag , jobbsökning .


Spelar ingen roll vart man ringer lr söker jobb så finns de inte ett skit !
Känns nästan som att folk lurar en "/ .
Fan jag som va så jävla taggad på det där jobbet & så sket sej de som vanligt , precis som me allt annat i den här jävla världen !
Känns som jag kommer va arbetslös hur jävla länge som helst , jag vill verkligen börja jobba... Jag vill kunna betala för mig själv m.m , men nu lever jag på alla andra .
Jag vill inte de nå längre !
Hoppas pappa hyr ut mig , jag vill verkligen ut i arbetslivet NU !
-
Jag tröttna som FAN på de här :/ .
Alla bara klagar på en att man måste skaffa jobb & skit , men hur jävla lätt är de när alla säger NEJ till en ?!
Bara för de va så jävla lätt för er att skaffa jobb så behöver det inte vara de för mig !
Ingen jävel vill ha nån som inte har nån utbildning lr erfarenhet !
Jag vill fan till Uppsala , det känns som att det finns MKE mer att välja på där än här .
Finns ju typ INGENTING här...
Jag ska söka jobb i Norge nu , sen får de bli som de blir !
Hoppas jag får det !
-
Igår så va allt oxå bara SKIT !
Jag skulle till sjukgymnasten kl 1 , satt där & vänta till kl halv 2 , ingen hade ropat upp mig .
Sen gick jag & fråga , fick jag veta att jag skulle inte vara där då utan dagen efter .
Men INTE en käft hade sagt nå åt mig ! Så nu ska jag dit imorn , kl 8 på morgonen :/ .
Sen efter de ska jag nog åka till min syster <3
Jag älskar dig Annika Karlsson !

Claes du är mitt liv , min prins , min stora kärlek !

Puss&Kram
/Caroline

Inga kommentarer: