tisdag 11 november 2008

Tisdag !


Måndag .
Idag så va jag till sjukgymnasten & hon vred & drog i huvudet på mig .
När hon drar ut huvudet på mig så släpper värken , men fort hon släpper tbx huvudet så smäller det till i både axlar & huve .
Så nånting är de , men vad ?
Hon har fått nånting att fundera på nu iaf :p .
Hoppas hon kommer på nå som jag kan göra för att slippa värken :) .
Hon är väldigt bra iaf tkr ja , tar hand om en som att man vore en porslinsdocka :p .
Va även till Arbetsförmedlingen .
Kan inte säga att det gick bra lr dåligt faktiskt .
Han sa bara att jag kanske skulle fundera på att börja om i skolan , men jag vet ju hur det blir , jag går ett halv år sen hoppar jag av igen..
Är det nödvändigt att ens börja då ?
Nej det tycker inte jag :s .
Sen måste jag söka jobb i HELA SVERIGE .
Jag kan alltså hamna långt åt helvete "/ .
Men då får fan dom stå för alla kostnader & resor , det tänker då inte jag göra !
Får se va som händer.....

Tisdag .
Idag har jag inte fått så mke gjort , mest dragit benen efter mig & sökt lite jobb .
Men det finns fan inga jobb , blir toki :s .
Gubben på arbetsförmedligen säger ju att jag måste söka i HELA sverige , så jag gör väl de då !
Då får fan han stå för alla kostnader om jag hittar nått jobb .
Usch va det ska vara jobbigt allt sånt här me jobb , utbildningar , utan pengar m.m..
Varför kan inte livet få vara lätt för :s ?
Men det är väl bara att bita ihop & försöka så gott man kan "/ .
-
Ska snart gå hem & börja me maten så den är klar tills Älsk kommer hem .
Men jag vill göra nå roligt me kyckligen , men kommer inte på nå "/ .
Får göra nå brutalt sen när vi har pengar & tid :) .
Tid har ju jag , men jag vet ju inte säkert va han tycker om & inte så de är nog bäst att han får vara me & bestämma :) .
Men jag har aldrig fått nå klagomål på min matlagning * stolt *
Tur att man kan nånting här i livet haha :p .
-
Ska skicka tbx min mobiltfn till Kalmar .
Får se va dom gör åt den , så nu blir de att använda älsk's "nya" Nokia :p .
Tycker inte om Nokia , men får stå ut tills min tfn är färdig :p .


Claes , jag älskar dig bejbi <3

Inga kommentarer: