fredag 14 november 2008

Ons, Tors, Fredag !

Onsdag .
Då vart de tandläkaren , dom stoppade in nå ringar som ska sära på mina tänder .
& nu kan jag lova att jag har skit ont :'/ .
Jag kan knappt bita ihop :'(
Efter tandläkaren så åkte vi hem för farmor fyllde 65 år :) .
Så det vart smörgås-tårta & grejer där , smaskens .
Vi härjade där hemma så farmor fick nog damp på hos haha :p .
Pappa , Sten & Älsk satt & pratade högt & tydligt i köket ,
jag , annika , Anneli & Percy satt & spelade piano & orgel för fulla muggar så de bara dåna x) .
Stackars Farmor :p .
Menmen hon vart nog riktigt nöjd över presenterna iaf , såg så ut iaf :) .

Torsdag .
Då va vi duktiga , vi städade , diskade & tvättade hemma :) .
Så Älsk fick en liten chock när han kom innan för dörren , han tyckte de va så jäkla rent & fint *stolt* .
Sen åkte vi hem till pappa & käkade älg-gryta , ganska gott men de va SKIT svårt att äta för jag har så ont i munnen :'/ .
Sen när vi hade ätit klart & druckit kaffe så åkte vi hem till min bästaste Andreas & käkade tårta , mkemke trevligt :D .
& jag fick jag träffa Cazper :)
Goaste kissekatten ju <3 . Sen åkte vi hem & la oss i soffan & kramades :) .

Fredag .
Jag har VÄRLDENS JÄVLA VÄRK i munnen :'/ , vet FAN inte vart jag ska ta ivägen :'/ .
Usch va jag hatar det här me tandläkare & värk m.m .
Har ledsna TOTALT !
Idag blir de middag hos svärföräldrarna :) .
Men vi får se hur mke jag kan äta :/ .
& det är ju SÅ underbart väder , INTE !
Känns ju verkligen som att man vill ta en promenad "/ , jag som hade tänkt att ut & motionera me Raiha nu men de går ju inte .

Usch va jag saknar Älsk , vill att han ska komma hem & kramas me mig nu :/
Claes Davidsson , jag älskar dig min pojk <3

Inga kommentarer: