måndag 17 november 2008

Måndag 17/11

Idag så va jag till sjukgymnasten & hon tycker jag börjar bli bättre i nacken nu , men de är nå fel på höger sidan för jag kan inte vrida huvudet riktigt ordentligt åt sidan :s , men de löser väl sej de å hoppas ja :) .
Efter sjukgymnasten så åkte jag hem till pappa , har vart en mysig dag faktiskt :) .
Har plockat & rotat runt i gamla saker vi har hittat , & kolla runt i julsakerna , myys :) .
& jag har laddat ner en massa album me Sophie Zelmani , ååh va jag älskar henne <3 .
Ikväll blir de nog att kolla på Madagaskar , beror på hur sent älsk kommer hem..
Han är på nån brandgrej i byn , vet inte alls hur länge de håller på , men de märks .
-
Igår så hade jag & älsk vart tsm i 5 månader :) , usch va tiden går fort .
Känns som vi precis träffades , kommer ihåg första dagen som att de vore igår .
Kommer aldrig att glömma den dagen hjärtat .
Jag har aldrig trott på Kärlek vi första ögonkastet , men jag vart verkligen kär i dig Claes..
Men egentligen , hur kan man inte bli kär i dig ?
Så jävla dunder du är :) <3
Att du bara finns vid min sida är de bästa älsk , vill aldrig förlora dig !
Alltid du & jag , hjärtat !
Jag älskar dig Claes Davidsson <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att de verkar gå framåt hos sjukgymnasten :)

& igen grattis till 5 månader med pojken din :)
e så glad att du hittat en bra kille som behandlar dig med den respekten du verkligen förtjänar. Du är helt underbar gumman :)

Pusskram & love <3