måndag 10 november 2008

Helg & Grejer .

Ja helgen har faktiskt vart riktigt bra om jag får säga de själv :) .
I fredag's så va vi & åkte hjuling till byn , faan va kul de va :) .
Körde fast riktigt ordentligt & gegga ner oss sjukt mke haha .
Jag älskar att vara ute & åka , så jävla mysigt ju :) .

Lördagen .
Det va lugnt på dagen , låg & mös i soffan m.m .
Sen vart de däckbytning åt Irene sen efter det så vart de middag hos pappa & sen åkte vi hem & duscha m.m .
Sen upp till pappa igen & drack lite öl & grejer , mys :) .
Sen bar det av ner till dansen , hade faktiskt riktigt kul där me :) .
Dansade me lite folk & t.o.m Älsk va upp på dansgolvet me mig & svängde runt .
Runt 1 nångång slutade dom spela så då gick vi hem , påvägen hem vart de bus hos Larsan haha :p .
Ställde upp släpvagnen på högkant m.m .
Efter dom busen så gick vi hem & käkade nudlar jag & Älsk :) .
Du är så underbart mysig älsk , jag är glad över att du är min BARA MIN <3 .

Söndagen .
Då var de ju Farsdag & allt , så vi firade pappa lite :) .
Han fick presenter m.m , mesta godis & sen en spargris som det står Svarta Pengar på .
Tror han vart nöjd :) .
Sen vart de en tur me hjulingarna igen , iväg till nån koja & drack kaffe & myste till där :) .
Pappa & Claes kommer alltid på dom kladdigaste vägarna , men det är ju kul de å :p .
Efter resan så åkte vi till Sten & Birgitta & drack kaffe , sen åkte vi till Älsk's pappa & grattade honom på Farsdag me :) .
Sen åkte vi hem & duschade & mös ner oss riktigt i soffan :) .

Det va min helg , mke trevlig helg tkr ja :) .

Claes Davidsson , jag älskar dig !
Du får mig att må så fruktansvärt bra , jag vill aldrig förlora dig .
Utan dig vill jag inte leva...
Du är värd så himla mke i mina ögon så du kan inte ana .
Allt me dig är perfekt <3

Puss&Kram
/Caroline

Inga kommentarer: