tisdag 18 november 2008

Tisdag , förvirrad !

Nu är de ju inte så långt kvar tills jag & Claes flyttar ihop , men de är nu jag börjar tveka..
Så mke som snurrar i huvudet på mig nu , typ: Är jag redo för de här ?
Kommer jag klara de här ? m.m , de är saker jag är livrädd för !
Claes han har ju vart me om allt redan , jag är ju inte första tjejen han flyttar ihop med !
& jag vill ju ha min säng , vill inte ha hans exbakterie säng !
Min säng är NY , dom enda pojkarna som har sovit i den är våran hanhund , min hankatt & pappa & Claes då .
Jag har inget ex som har lega & smitta ner min säng me bakterier !
Usch , jag blir så irriterad :s .
Är jag löjlig kanske ?
Alla tycker väl olika lr hur ?
Men så känner jag för hans säng & jag hatar den !
Men som farmor sa till mig : Flytta ihop med honom , du är mogen för det ! & funkar det inte så finns ju vi bara några 100 meter ifrån dig .
& när jag är själv så kommer alla tankar upp om va jag har hittat hos honom & allt sånt , men fort jag är me honom så försvinner dom tankarna , hur kan de va så :o ?
Usch jag känner mig som en jävla gnällkärring , men de här är ett STORT steg för mig i livet..
Tänk om allt bara va problemfritt här i livet , va enkelt allt skulle va .
Jag hatar tankar , de finns inget värre tkr ja !
Det är fan nästan den värsta sjukdomen tkr ja , TANKAR fyfan !

Nej nu ska jag inte klaga mer , jag ska flytta ihop me Claes , de är han jag ÄLSKAR <3 .
Men ni får gärna kommentera om ni har känt samma känsla som jag nångång !


Jag älskar dig Claes , du är allt !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner dig inte, men jag har varit med om det här själv. Nu när du väl har hittat kärleken så ska du väl inte börja tveka och säga att han har vari med om det förut. Det finns en första gången för alla, och det betder ju inte att det han hade med dem var bättre än det ni har nu :) Jag tycker du ska chansa och tänka positivt på allt så kommer det gå bra :)

Anonym sa...

förstår din oro, men vet du.. det kommer inte bli felfritt. ni kommer hamna i luven på varandra, kommer va små saker ni kommer irritera er på som egentligen är helt onödigt. MEN att få vara tillsammans med den man älskar. vakna upp tillsammans varje dag det överväger allting. :)
& som den förra skrev här.. det NI har nu. är säkert det bästa han varit med om, det tror ja garanterat :D

kom ihåg gumman att du kan alltid snacka med mig, finns här å ja lyssnar å hjälper dig om ja kan :)
du betyder. å ja tror att allting kommer bli jätte bra, alla e rädda ibland å osäkra. men man får försöka se bortom det. å tänka på det helt fantastiska ni kommer få va med om :) & ge allt en chans :)

puss vännen <3