fredag 7 november 2008

Fredag .

Precis , det är fredag idag..
jag & Anneli har vart i byn & handlat mat m.m .
& idag fick jag min efterlängtade mössa , jippi :) .
Så nu har vi ätit goda maten som pappa har kastat ihop & nu väntar jag på att Claes ska komma hem så vi kan ut & åka hjuling .
Pappa tyckte vi skulle ta en vända till byn , & det tackar man ju inte nej till :p .
-
Ska glida runt extra mke på Blocket nu .
Leta hund som man kan hämta , så ser ni nå så hojta till dirket !
Ras spelar ingen roll , bara de inte är nån liten jäkla skit :s !
Vill ha en stor hund så man vet att man har en hund :) .
SÅ TÄNK PÅ MIG NÄR NI SER EN HUND ME FIN PERSONLIGHET & VILL HA NYTT HEM !
Gärna nån som behöver lite extra träning :) .
& gärna mellan 1-2 år :) .

-
Igår va inte den roligaste dagen , mke tjafs & skit :( .
Hoppas jag & Älsk går bättre ihop idag :) , han verkar mke gladare iaf .
Claes , spelar ingen roll hur mke vi bråkar så älskar jag dig över hela mitt hjärta !
Du är den jag verkligen vill dela mitt liv me , glöm inte de !
JAG ÄLSKAR DIG CLAES DAVIDSSON <3

Inga kommentarer: